Τα βότσαλα στην λίμνη…

Δανεικός κι αυτός ο τίτλος. Στην παρέα αυτή μας αρέσει να δανειζόμαστε, να μοιραζόμαστε, να παραστεκόμαστε.

Και πόσο πιο όμορφη θα μπορούσε να είναι η αρχή εάν δεν σας έλεγα για τα κοινά μας ταξίδια;

Εκείνα εκεί στην μικρή μας λιμνούλα.

Μια λίμνη που κατάφερε να μαζέψει γύρω της ανθρώπους από διαφορετικά μονοπάτια.
Διαφορετική ηλικία.
Διαφορετική καταγωγή.
Διαφορετική κουλτούρα και νοοτροπία.
Που γράφουν από διαφορετικές χώρες.
Μα με αγάπη.
Πίστη στους Ανθρώπους.
Μπόλικη τρέλα.
Κι όρεξη για βόλτες με τα ποδήλατα…
Παρά την απόσταση.
Ή αλλιώς, όπως πολύ όμορφα το έθεσε η Αριστέα:
Τα «βότσαλα στη λίμνη» είναι μια παρέα.
Που δημιουργήθηκε μέσα από τα μπλογκ μας
Και σιγά σιγά δένεται.
Και πιθανόν να αυξηθεί.
Γέμισε λουλούδια …
Δεν έχασε…
Μονάχα κέρδισε…..

13 Σχόλια (+add yours?)

  1. Αριστέα
    Ιολ. 26, 2013 @ 15:58:04

    Δεν έχω συνδεθεί ακόμα ως συντάκτρια αλλά χαιρετίζω τη νέα μας προσπάθεια!
    Φιλιά!

    Απάντηση

  2. Μαρία Κανελλάκη
    Ιολ. 26, 2013 @ 18:19:03

    Kάνω ποδαρικό;
    Φέρνω γούρι μου έχουν πει.
    Καλοτάξιδο και με πολλά βοτσαλάκια στα νερά του!
    Φιλιά πολλά απ’ την καυτερή Αθήνα!

    Απάντηση

    • Αριστέα
      Ιολ. 26, 2013 @ 21:14:27

      Προς το παρόν μόνο ως επισκέπτρια αναγνώστρια μπορώ να είμαι κι εγώ εδώ!
      Δεν με θέλει το wordpress με τίποτα! Έχω τσακωθεί άγρια μαζί του απόψε!
      Μαρία μου σε ευχαριστούμε για το ποδαρικό!
      Στον πύργο μόλις άρχισε να δροσίζει….. :))
      Βασικά στην εξοχή ! αχαχα!
      Καλό ξημέρωμα!

      Απάντηση

  3. Eva
    Ιολ. 27, 2013 @ 04:34:51

    Καλή αρχή! Να είναι δημιουργικό το νέο blog σας και να μας εμπνέει σε καθημερινές πράξεις αρμονίας και αγάπης ώστε να ξεπερνάμε κάθε σκόπελο που συναντούμε με υπομονή και ευρηματικότητα…
    Να είστε καλά! Καλή δύναμη και καλή συνέχεια και στις τρείς σας!

    Απάντηση

    • Αριστέα
      Ιολ. 27, 2013 @ 12:01:46

      Εύα μου καλώς όρισες!
      Σε ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές σου!
      Εύχομαι να φανούμε κι οι τρεις αντάξιες αυτού του εγχειρήματος!
      Φιλιά πολλά!

      Απάντηση

  4. Αγριμιώ
    Ιολ. 27, 2013 @ 13:37:45

    @Μαράκι, θα μπορούσαμε να ζητήσουμε άραγε καλύτερο ποδαρικό;;
    Σ’ευχαριστούμε 🙂 Τα βοτσαλάκια άρχισαν ήδη να μαζεύονται δειλά-δειλά 🙂
    @Αριστέα, βλέπω οι οδηγίες βήμα-βήμα βοήθησαν. Οι φώτο ή τα λόγια; Ακόμη γελάω! Χαχαχα.
    @Eva, θα είναι σίγουρα δημιουργικό γιατί κουβαλάμε μπόλικη τρέλα και οι τρεις μας. Άλλωστε οι λέξεις τρέλα και δημιουργία πάνε μαζί, ε; 🙂

    Απάντηση

  5. Dimitra
    Ιολ. 27, 2013 @ 19:25:45

    Καλώς σας βρήκα στην ομορφη αυτή λίμνη με τα τρία υπέροχα βότσαλα. Εσείς τα βότσαλα, εμείς οι πιστές σας αναγνώστριες τι θα είμαστε; Τα νούφαρα; Τα νερά ή τα βατραχάκια;;; Γιατί λίμνη χωρίς βατραχάκια δεν γίνεται:)
    Μπράβο Αγριμιώ για την πρωτοβουλία. Καλά έκανες και πήρες την κατάσταση στα χέρια σου και τις έφερες εξ’απροόπτου τις δυο γλυκές μου φίλες-bloggers που εκτιμώ πολύ. Εσένα σε γνώρισα πρόσφατα αλλά η απέραντη δοτικότητά και η μεγάλη σου καρδιά, με κέρδισαν αμέσως.
    Καλή αρχή κοριτσάρες!!!!

    Απάντηση

  6. joan petra
    Ιολ. 28, 2013 @ 10:44:43

    ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΟ ΤΕΛΙΚΑ ΘΕΕ ΜΟΥ!! Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ (ΘΕΕ ΜΟΥ) ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΦΗΣΕΣ ΜΙΑ ΡΙΖΑ…..ΜΑΥΡΗ ΕΚΕΙ, ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΞΑΝΘΗ ΜΟΥ ΑΝΤΑΥΓΕΙΑ…)
    ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΜΑΝΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ!!!
    ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΑ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΣΧΟΛΙΑ;;;;; ΤΗ ΒΑ-ΨΑ-ΤΕ !!!! ΘΑ ΣΑΣ ΖΑΛΙΣΩ!! ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!
    ΣΑΣ ΦΙΛΩ ΓΛΥΚΑ ΛΕΜΕ!!!!!!!! :))))))))

    Απάντηση

  7. Tzina
    Ιολ. 28, 2013 @ 10:54:01

    @Dimitra, σε ευχαριστούμε από καρδιάς , σας θέλουμε όλους εσάς σ’ αυτό το ταξίδι, συνοδοιπόρους ! Φιλιά πολλά 🙂

    @Joan, είσαι απίστευτη ! χΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
    Αν είναι να μας ζαλίζεις με τόσο χιούμορ, χαλάλι σου βρε!!!!
    Πάρε αμπάριζα και σχολίαζε λοιπόν , προσωπικά σε απολαμβάνω και γελάω τρελά :-pp

    Απάντηση

  8. Αριστέα
    Ιολ. 28, 2013 @ 11:13:15

    αχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχα!
    Ακόμα γελάω με το ξανθό τρελοκομείο! Δεν υπάρχει λέμε μανούλα μου!
    Πέτρα σε λατρεύω λέμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    @Δημητρούλα μου γεια σου πάρτα όλα δικά σου!
    Ξέρω ότι θα είσαι εδώ μαζί μας, συμπορεύτρια κι εσύ ! Γιατί είσαι ΜΑΝΑ με ανησυχίες!

    Σας φιλώ όλες με απίστευτη χαρά!

    Απάντηση

  9. joan petra
    Ιολ. 28, 2013 @ 20:03:45

    ΣΛ Αριστέα……..ΣΛ!
    Τς τς τς! Τι μπανάλ! Τόσα σεμινάρια (σου έκανα! 🙂 ) και πήγαν στο βρόντο;;; 🙂

    Απάντηση

  10. Αγριμιώ
    Ιολ. 29, 2013 @ 13:29:41

    @Dimitra, κάποιος έπρεπε να κάνει την αρχή. Έτυχε να είμαι εγώ. Χαίρομαι που τα κορίτσια -κι όλοι εσείς- αγκάλιασαν την προσπάθεια αυτή. Σ’ευχαριστούμε για την θετική σου ενέργεια, μικρό νουφαράκι!
    @Joan και Αριστέα… Δεν σας προλαβαίνω!

    Απάντηση

Σχολιάστε

